اسکرول بار

دانلود برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

هاست
بروز ترین ها

دانلود برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

برنامه آموزشی ویدآمو برای اندروید

بنر معرفی برنامه آموزشی ویدآمو اندروید

 

ویدآمو یک برنامه آموزشی است که تمام آموزش های کاربردی از جمله مجموعه آفیس (icdl) ، فتوشاپ ، تلفن همراه هوشمند ، آنتی ویروس و همچنین اینترنت را در قالب فایل های ویدئویی آماده و در این مجموعه قرار داده است . 

این اپلیکیشن در بیشتر بخش ها به صورت 

 

دانلود VLC for Android پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

پلیر VLC اندروید

VLC for Android icon

 

VLC for Android 3.0.10 Final یک پخش کننده چند رسانه ای کراس پلتفرم رایگان و منبع باز است که اکثر فایل های چند رسانه ای و همچنین دیسک ها، دستگاه ها و پروتکل های جریان شبکه را پخش می کند. این پخش کننده رسانه VLC برای پلت فرم اندروید است که هم صدا و هم ویدئو را پخش می کند. این نسخه برای دستگاه های با ARMv7 CPU یا x86 CPU می باشد. دستگاه های ARMv6 در نسخه بعدی پشتیبانی می شوند. VLC for Android™ اکثر فایل های ویدئویی و صوتی محلی و همچنین جریان های شبکه (از جمله جریان تطبیقی​​)، ISO های DVD، مانند نسخه دسکتاپ VLC پخش می کند. VLC for Android دارای کتابخانه رسانه برای فایل های صوتی و تصویری است و امکان مرور مستقیم پوشه ها را فراهم می کند. VLC از صدای چند بخشی و زیرنویس ها پشتیبانی می کند. همچنین از چرخش خودکار، تنظیمات aspect-ratio و حرکات(gestures) برای کنترل صدا و روشنایی پشتیبانی می کند. این همچنین شامل یک ویجت برای کنترل صوت، پشتیبانی از کنترل هدست های صوتی، کاور آرت و یک کتابخانه رسانه صوتی کامل می باشد.

 

 

دانلود کوییز اف کینگز Quiz of Kings 1.12.3924 بازی ایرانی آنلاین اندروید

Quiz of Kings بازی ایرانی آنلاین اندروید

Quiz of Kings icon
 
Quiz of Kings 1.12.3924 کوییز اف کینگز یک بازی ایرانی آنلاین برای بالا بردن اطلاعات عمومی شما در زمینه های مختلف می باشد. کی بیشتر میدونه؟ با دوستات مسابقه بده و نشون بده تو بهتری، وارد لیست بهترین بازیکنای ایران شو، در عین حال اطلاعاتتم بالا ببر. هر مسابقه ۶ مرحله داره که هر کاربر موضوع ۳ مرحله رو انتخاب می کنه، هر مرحله ۳ تا سوال داره و آخر بازی کسی که جواب سوالات بیشتری رو داده باشه برنده می شه. در ضمن می تونی همزمان با چندین نفر مسابقه بدی. Quiz of Kings یه بازی آنلاین دو نفره، هوشمند، رایگان و اجتماعیه که توش می تونی دوستای جدید پیدا کنی، باهاشون مسابقه بدی و با هم کل کل کنید. در عین حال اطلاعاتت رو بالا ببری.
 

دانلود قرآن صوتی حبل المتین 5 - اندروید

قرآن صوتی حبل المتین 5

 قرآن صوتی حبل المتین 5

محتويات نرم افزار :  

  • 27 دوره ترتیل از قاريان برجسته ( قابلیت انتخاب 10 سوره از یک قاری در نسخه نمایشی)
  • تفسير گوياي استاد محسن قرائتی
  • 4 ترجمه گويا ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد )
  • 25 ترجمه فارسی ( تنها یک ترجمه در نسخه نمایشی وجود دارد )
  • 8 ترجمه خارجی به 6 زبان زنده دنیا ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد )
  • 7 تفسیر ( قابلیت انتخاب در نسخه نمایشی وجود ندارد ) 

دانلود بهترین آنتی ویروس های موبایل( اندروید)

آنتی ویروس های تحت ANDROID

 

 

این آنتی ویروس ها سازگارند با سیستم عامل:

با ساختار ساده و روان آسودگی خیالی که فراتر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید در اختیار شماست. آنتی‌ویروس، مدیریت حافظه و سیستم ضدسرقت قدرتمند تنها با چند لمس ساده در دسترس شماست.

Soroush 1.8.1 Android + 0.14.1 Win پیام رسان سروش برای ویندوز و اندروید

پیام رسان سروش

دانلود Soroush Messenger 1.9.3 نسخه جدید مسنجر پیام رسان سروش برای اندروید

  توسط جمعی از متخصصان دانشگاه شریف است که امروزه شاید بتوان گفت یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی برای تلفن همراه است ساخته شده . سرورهای پیام رسان سروش در داخل کشور قرار دارند و از سوی تیم فنی سروش با بهینه سازی سرورها و اپلکیشن سروش، سرعت ، رایگان بودن برای اپراتور های ایرانسل و همراه اول و امنیت حداکثری را برای کاربران بوجود آورده.

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

Telegram v4.8.7 دانلود تلگرام نسخه جدید + تلگرام ویندوز

 

دانلود تلگرام اندروید

 

وقتی بحث از برنامه های پیام رسان (مسنجر) می شود، ذهن هر کاربر ایرانی به سرعت به سمت پیام رسان تلگرام معطوف می شود. Telegram مسنجری بی نظیر است که اگرچه کمی دیرتر از سایر رقبا وارد میدان رقابت شد، اما با ذهنیتی نوین و با شعار عصر جدیدی از پیام رسانی خود را به همه معرفی کرد. این پیام رسان که به سرعت همه گیر شد، در هر بار بروزرسانی قابلیت های جدیدی اضافه کرد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

 

صفحات سایت

تعداد صفحات : 2